
سلام خوبی مسعود نه اتفاقا نمی خوام این وبلاگ رو جمع کنمxa0 به خاطر دو سه تا مگس مزاحم که میان ویز ویز می کنند در این وبلاگ رو تخته نمی کنمxa0 ادامه می دم ولی موضوعش رو متفاوت تر می کنم داداشxa0 ...
ادامه مطلب
سلام خوبی مسعود نه اتفاقا نمی خوام این وبلاگ رو جمع کنمxa0 به خاطر دو سه تا مگس مزاحم که میان ویز ویز می کنند در این وبلاگ رو تخته نمی کنمxa0 ادامه می دم ولی موضوعش رو متفاوت تر می کنم داداشxa0 ...
ادامه مطلب