
کانیا خانوم اون آشغالی که اسمشو آوردی فقط یه دختر خرابه که کارش هرزگی و باج گرفتن از این و اونه. همین کثافتی که گفتی حق با اونه یه دختر بی اصل و نسب و پسربازه که بدترین فحش های ناموسی مثل نقل و نبات رو زبونشه. xa0شوخی هاش هم فحش های ناموسیه که حتی پسرها هم نمی زنن از این حرفها. همین آشغال xa0خانوم بلایی...
ادامه مطلب
به تازگی,یک نفر به جای کانیای عزیز و با اسم اون نظراتی رو می ذاره که کانیا جان میگه کار من نیست.xa0 دوست عزیز این کار زشته لطفا اگر می خوای نظر بذاری با اسم خودت یا اسمی دیگه نظر بذار ... ممنون میشم از لطفت...
ادامه مطلب