
سلام مجدد ...xa0 آیا می دانستید من خیلی بی شعورم؟xa0 آیا می دانستید من خلم؟xa0 آیا می دانستید من گناه دارم؟xa0 آیا می دانستید پیام خیلی مهربونه و دلش دریاست ؟xa0 آیا می دانستید xa0مسعود هم خیلی پسر خوبیه؟xa0 آیا می دانید من الان از بزرگواریه پیام شرمنده ام چون خیلی در حقش بد کردمxa0 همینجا همین الان به طور رسمی از پیام بابت حرف های بدی که زدم ازش عذر خواهی می کنم . xa0امیدوارم منو ببخشی خیلی بی شعور بودم من . منو ببخشxa0 اون فکرایی هم که سرمه می نویسم به زودی خخخخخخخخخ ...
ادامه مطلب