
xa0این مدتی که نبودم خیلی اتفاق ها برام افتاده .xa0 هم خوب هم بد ...xa0 ولی چیزی که خیلی اعصابم رو به هم ریخته xa0دیدن بعضی کارها و آدم های کثیفه که حالم رو به هم می زنه .xa0 تصمیم دارم بعضی از دیده هامو بنویسم شاید کمی عصبانیتم کم بشه .xa0 آخه خیر سرمون ما مسلم...
ادامه مطلب
xa0این مدتی که نبودم خیلی اتفاق ها برام افتاده .xa0هم خوب هم بد ...xa0 ولی چیزی که خیلی اعصابم رو به هم ریخته xa0دیدن بعضی کارها و آدم های کثیفه که حالم رو به هم می زنه .xa0 تصمیم دارم بعضی از دیده هامو بنویسم شاید کمی عصبانیتم کم بشه .xa0 آخه خیر سرمون ما مسلمو...
ادامه مطلب