دالی موشه خخخخخخخخخخخخخخخ
بابا خسته شدم از بس از غم و غصه هام اینجا نوشتم .
تازه من خوشحالم که پیام و کانیا جون و مسعود19 و سارا دوباره برگشتن و حالم رو پرسیدن
همه تون خوبین؟
به قول خودم الان دیگه وقتشه که::::
توپ تانک فشفشه / وبلاگ باید آپ بشه
ی به قول اون زنه گوش گوش
:
من آمده ام وای وای من آمده ام / عشق فریاد کند 

خلاصه بگم اومدم بترکونم ....
امشب چون شب شهادته مطلب طنز نمی ذارم می ذارم از شنبه ان شالله
کیان قریب / کیان قریب نبود ...ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17