سلام
الان که دارم این متن رو می نویسم خیلی ناراحتم چون یکی از بهترین همراهانم در این وبلاگ داره می ره سربازی.
مسعود19 برادر خوبم خیلی دلم برات تنگ می شه ولی برات آرزوی بهترین ها رو دارم . امیدوارم بهترین اتفاق ها برات بیفته و به سلامتی بری و برگردی
و ازت ممنونم که در این مدت هم همیشه بهم سر زدی و با نظراتت بهم دلگرمی دادی
دست حق یارت . زیر سایه امیرالمومنین علی علیه السلام باشی همیشه ان شالله.
کیان قریب / کیان قریب نبود ...ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36