سلام خوبین؟
ببخشین یه مدت نبودم البته بودم ولی حوصله نداشتم و به خاطر ایام شهادت امام حسین علیه السلام مطلب طنز نذاشتم .
الان باید برم اول نظرات تون رو تائید کنم ازتون خیلی هم ممنونم
یکی دیگه از بچه های قدیمی هم به وبلاگم سر زده شاید راضی نباشه اسمش رو بگم ولی خیلی ممنونم که هنوز منو یادته و سر زدی منم امیدوارم ان شالله موفق باشی توی زندگی 
ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28