داداش مسعود خوبی؟
تنها کسی که برام مونده تویی
اونم داداش گلم اگر خواستی نیا من با تنهایی هام خو گرفتم
عادت دارم به غم و تنهایی
دیگه منم و خودم و روحم و جسمم و سایه م و این وبلاگ که یار غار منه برای تنهایی هام
دیگه هیچی برام مهم نیست
داداش مسعود امیدوارم همیشه سلامت باشی ... کسی دیگه نمیاد اینجا. تو هم امیدوارم هرجا هستی خوش و موفق باشی و ممنونم این سالها تنهام نذاشتین .

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17