انصافا من خیلی بی،شعورم فقط بلدم با حرفام آدم های خوب رو اذیت کنم.
یه مدته به خاطر مسائلی در خانواده م خیلی تحت فشارم تو رو خدا منو ببخشید بخدا

چت روم خوب کی،سراغ داره؟ هر کی سراغ داره و بهم نگه و منو نبره الهی کچل شه 

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17