امروز 19 خرداد سالگرد تولد عشقی که نابودم کرد



4 سال گشت چه زود .
می خواستم مطلب بذارم ولی یه مشکلی دارم که فعلا نمی شه ...
ای خدا این انسان های بی احساسی که حس من رو به ریشخند می گیرند به درد عشق دچار کن تا بفهمند این حس من عشق هست و دیوانگی نیست...
الهی آمین
کیان قریب / کیان قریب نبود ...ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13