مسعود نه داداش من خودم خودم رو ناراحت نکردم از دست دشمنان دوست نما ناراحتم که چطور 4 سال در اسم دوست کنارم بودند و من نشناختم .
ولی بهتر شد که الان هم شناختم دشمن رو.
دیگه از این به بعد مراقبم با هر کس و ناکسی دوست نباشم و دشمنانم رو خوب بشناسم .
کسی که دشمن من باشه از یه سوسک هم در نظرم کثیف تر و بی ارزش تره و برام مهم نیست
کیان قریب / کیان قریب نبود ...ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16