خسته از دورویی ها

خرید بک لینک

مسعود نه داداش من خودم خودم رو ناراحت نکردم از دست دشمنان دوست نما ناراحتم که چطور 4 سال در اسم دوست کنارم بودند و من نشناختم .

ولی بهتر شد که الان هم شناختم دشمن رو.

دیگه از این به بعد مراقبم با هر کس و ناکسی دوست نباشم و دشمنانم رو خوب بشناسم .

کسی که دشمن من باشه از یه سوسک هم در نظرم کثیف تر و بی ارزش تره و برام مهم نیست

کیان قریب / کیان قریب نبود ...

ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 10:10

صفحه بندی