من در کل دوست خوب و وفاداری هستم تا زمانی که همین برخورد رو از دوستم ببینم.
ولی وقتی می بینم کسی بی جهت دوستی رو خراب می کنه دیگه برام ارزشش رو از دست می ده و برای من با دشمن هیچ فرقی نمی کنه.
مثال :پیام که تو دعوامون گفت من دوست نبودم مجازی بودم . دیگه مهم نیست چی بود کی بود چی کار کرد .
پیام از نظر من برای من دشمنه . و از دوستی با او سخت پشیمونم
پس مهتاب خانم دیگه نیا چون دیگه نه پیام میاد نه کسی که شما بشناسی .
ترجیح می دم تنها باشم تا با دشمنان دوست نما ...
کیان قریب / کیان قریب نبود ...ما را در سایت کیان قریب / کیان قریب نبود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18